Varför glädjeochvärme?

Hej!

Jag är så trött på alla människors dåliga självförtroende, framförallt unga tjejers men även killar. Jag vill göra min insats, och därför har jag startat upp denna blogg! En blogg där du kan ta din paus från vardagen, när det är jobbigt och stressigt kan du kika in här och få glädje & värme. Jag kommer att lägga upp allt möjligt glatt, aldrig något negativt. Dessutom kommer jag kika runt bland alla möjliga bloggar och skriva så många fina kommentarer jag kan! Det är vad jag är till för, att sprida glädje och värme. Och vem jag är får ni aldrig veta...en skyddsängel mitt ibland

XOXO glädjespridaren

Kommentarer
Postat av: M*

- Tusen tack för din fina kommentar! Och grym blogg du startat! Denna blogg ska jag givetvis följa! Ha en trevlig helg glädjespridaren! Kram!

2011-12-03 @ 16:19:18
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0